onsdag den 21. maj 2014

Nogle gange skinner solen lige lidt ekstra

Dagen startede på det jævne...

Jeg har fri - optur!
Men den lovede sommervarme var ikke fra en skyfri himmel. Øv. Det var bare lummert med lummert på.

Så jeg nulrede lidt rundt herhjemme i formiddag... Var i Butterfly for at træne men ellers ved jeg faktisk ikke lige hvad jeg fik tiden til at gå med.

Bum bum... Men livet er for kort til at gå glip af en god Tour de Genbrug på sådan en fin hverdag... Så afsted med mig!

Jeg er altid på jagt efter en fin 50'er kjole, men de er simpelthen ikke til at opstøve her i Odense... 
Men lige pludselig forsvandt skyerne på himlen og solen strålede frem...

Dette var hvad jeg fandt:
 
Yes sir!!!
Jeg samler jo på det smukke Blå Fasan fra Egersund Norway og har efterhånden en del spisetallerkener og dybe tallerkener samt 10 sæt kagetallerkener med tilhørende kop og underkop...

Men så stod det der.... Fadet...
Jeg har i min jagt aldrig set andet end tallerkener, så spørg lige om mit hjerte slog flikflak!!
Og hold nu fast.... På prismærket stod der 20 kr!!!


20 kr!!!!!
Og...wait for it... Wait for it.....

Der var halv pris!

Jeg gav 10 kr for et fantastisk og sjældent fad fra smukke Blå Fasan!!!

Aaarhhmen altså

Og så fik jeg da lige to dybe og to flade med for 16 kr....de plejer at stå til 30-40kr stykket!! 

Helt åndssvagt




Og nu ligger jeg i bikini i haven.

Fan-fucking-tastisk fridag

Over and out




2 kommentarer:

  1. Fedt, fedt, fedt! Det er bare det bedste når man gør sådanne kup! Hvilke butikker handler du i i Odnese? Måske der er nogle jeg ikke kender om som skal med i min genbrugsguide. VH Kristina

    SvarSlet
    Svar
    1. H.o.l.d. N.u. O.p. ---- undskyld! Jeg har haft blog-meltdown.... Men hvis du stadig er der ude kære Frøken Lyngsø....jeg plejer at tjekke den lille genbrug på Rugårdsvej skråt overfor Fakta, den store ved Lidl på Middelfartvej, Røde Kors mellem Rugårdsvej og Vestre Stationsvej og selvfølgelig de to bag Silvan....Sorry, men jeg er stadig ny i byen, så har absolut ikke styr på vejnavne

      Slet