onsdag den 26. marts 2014

LCHF-lakse-reje-asparges-ærte-tærte :-)



MUUUUMS siger jeg bare.




Jeg er helt ovenud tosset med min egen kogekunst her til aften!! Desværre kan jeg jo ikke helt tage heeele æren for opfindsomheden. 

Jeg er begyndt at lave madplaner for at undgå at stå med hovedet i Føtex' køledisk hver evig eneste eftermiddag. Så jeg har samlet en masse opskrifter fra hjemmehosxenia.dk og madbanditten.dk og laver så en ugentligt plan om søndagen.

Dagen i dag stod så på Xenias seafoodtærte. I kan finde den originale opskrift på dette link:

Jeg forsøger at undgå mælkeprodukter for at komme min urene hud til livs. Derfor har jeg i stedet for fløde brugt den fede del af en dåse kokosmælk. Nummenummenum I tell you:-) 
Den skal i hvert fald laves igen

Her er lige lidt billedspam af processen 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar