søndag den 16. marts 2014

Billedvæg og glimt af stuen


Hvis der er noget jeg synes, der er svært, så er det altså at beslutte, hvad jeg vil have op på væggene....og specielt een væg....den bag sofaen!! Det er så svært!!! Og det har det været alle de steder jeg har boet!

Jeg har i noget tid efterhånden samlet nogle plakater, jeg synes er fede, og som tømreren kunne acceptere. Til formiddag gik jeg så i gang med at lægge dem ud på gulvet og brugte et par timer på at flytte rundt og rundt og rundt....og jeg endte med dette resultat - cirka...


Tømreren var på arbejde, så da han lige hurtigt var hjemme i sin frokostpause, blev han straks sat i gang med hammer og vaterpas:-) Ååh hvor jeg dog elsker, at han bare lige kan alt!! Vups og så har han ordnet det.

Så nu ser væggen sådan ud



Vi mangler at få hængt et par lamper op i hjørnet, en læse-væglampe i højre side af billedvæggen og så skal vi have fundet et gammelt facadebogstav "J" som kan matche A'et, så der kan stå JA i øverste højre hjørne ...ja til hinanden, ja til livet og bare JA fordi det er vores forbogstaver....total corny, men jeg kan lide det. BUM.





Og tømreren....ja han synes det hele er fint...bare jeg er tilfreds og glad for resultatet! 
Det er sgu nemt:-)

Plakaterne har jeg blandt andet fundet på Etsy, Boligcious.dk på Wonderhagen.com og i plakatforretningen på strøget i Århus.

Måske jeg skal ønske mig et kamera... Kan godt se billedkvaliteten på mobilen sucks... Men that's life lige pt... Skattefar tog overskuddet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar