mandag den 19. august 2013

Hånd i hånd

Søndagen bød på dovneri og afslapning... 

Jeg var i byen lørdag med skønne Laura for at blive luftet lidt og nyde vores ugentlige refuel måltid. Denne uge bød jeg på tournedos hjemme på V24 og derefter stod den på kransekage, bananasplit og vin på Froggys... Og moderne dans og drinks på Heidis, Pianobar, Zapp og Heidis igen.... Dæleme en sjov aften:-)
Dejlige J havde spurgt om jeg ikke ville sove min brandert ud hos ham, og det sagde jeg da ikke nej til;-) Så jeg stavrede til Tarup Kl 03. Skønt:-) 
Han havde haft gæster og havde vist også en brandert, der skulle udsoves, så vi var et kønt dovent par søndag.

Men det lykkedes os da at få startet bilen henad eftermiddagen, hvor vi kørte til Langesø for at gå en tur...






Åh så dejligt:-)
Man kan da ikke andet end at blive varm indeni, når man går hånd i hånd i solskin 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar