mandag den 12. august 2013

Detox...My new BFF

På min 30års fødselsdag startede jeg jo på et 12 ugers forløb med Ninka... "Detox dig Sommersmuk"... Jeg er nu netop gået ind i uge syv og det går fantastisk!!
Jeg har vist kun tabt et kilo eller to, men det var heller ikke min plan at tabe mig. Målet for mig er at få en sundere krop fri for unødigt mange giftstoffer og underlige kemikalier som ikke burde befinde sig i menneskekroppen. Det ultimative mål er at blive min smukke smukke teenagebumsehud og laskede cellulitelår kvit😀... Bumserne er der stadig og appelsinerne er heller ikke forduftet... Men min hud over hele kroppen er glattere og har mere glød! Jeg er kommet ud af min dvaske bobbel og har bare væsentlig mere energi dagen igennem!! Jeg sover som en sten og er meget gladere... Det er da sådan set ret godt!!
Og som bonus synes jeg ikke så negativt om min krop længere... Selvom der ikke er sket det store!! I LOVE IT😀 
Det er da det fedeste! Mange synes nok det er kosten i hele det her forløb, der fylder og er besværligt... Men jeg vil mene at i hvert fald 70% af mit resultat so far skyldes de daglige meditationer, mantra og yogaøvelser... 
Uanset... Jeg er glad... Og så er det helt helt ligemeget om nogen synes det er fjollet😀
Jeg har jo været vældig stille herinde siden jeg startede mit projekt... Det har været godt for mig at rense lidt ud i forstyrrende elementer... Jeg har faktisk stort set heller ikke set fjernsyn!?! Men jeg har taget billeder af mine måltider... Så værsgo... Billedspam

Mayonnaise, rigtig smør og fløde er mine nye dejlige dejlige venner!! Passer til alt😘

Ingen kommentarer:

Send en kommentar