fredag den 11. april 2014

Av

Jeg overlevede introen hos Butterfly!

Og jeg confessede at jeg hader at træne og formentlig kører død i det inden så længe men virkelig ønsker at have lysten til træning.

Det blev taget imod med opbakning og kampråb fra superseje Oline, som jeg er sikker på nok skal motivere mig! "Ind med navlen!!" "Ret ryggen!!" "KOM SÅ!!" Hep hep Jeg elsker når der står en og pacer mig under en træning:-)

Det lede er så at min fedtprocent ligger på 32!!! Jep en tredjedel af mig er pure and evil rent fedt! 
"Men så er der jo lidt at arbejde med" som der så kækt blev sagt. Jo jo... Meeen!!?!

Så nu er det sket og indmeldingsgebyret er betalt. 349kr!!!! Plus 349kr/md. SYGT! Men hvis det giver god røv, så er det jo gode penge givet ud. Ærgerligt man selv skal arbejde for det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar