mandag den 28. oktober 2013

En hyggelig stormvejrsmandag

Jeg elsker når vejret rigtig giver den gas...

 

Det er simpelthen så hyggeligt at krølle sig sammen på sofaen med en kop te og Ipad'en - puha jeg kan bruge mange timer på at surfe rundt i Blogland og Etsy og alle de andre skønne inspirerende steder på nettet



Og når tømreren så kommer hjem fra jobbis og spørger hvad jeg har lavet i løbet af dagen.... Tjaaeeøøhh... Men det er SÅ hyggeligt:-)

I dag rejste jeg mig dog fra sofaen og gjorde noget jeg har veeeentet længe på at få gjort.... I dag blev dagen hvor dette vidunder blev pakket ud og taget i brug 




Yes!!!!!
Det tog mig så kun fire måneder at få den taget i brug!!
Nu skal jeg bare lige lære dyret at kende, så jeg kan få kørt nogle kjoler og babytæpper igennem

Wup wuup :-) :-) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar