mandag den 1. juli 2013

Den perfekte dag:-)

Tænk en gang... Nu er jeg blevet 30 år!! 30!! Crazy... Men det gjorde slet ikke ondt, og det har været en skøn og dejlig regnvejrsdag med min dejlige familie:-)

Min mor plukker altid en lyserød rose fra haven til mig på min fødselsdag:-) ... Elsker traditioner!!
Brunsviger-rester fra et-års fødselsdag forleden.., fungerede perfekt til morgenmaden i dag:-)
Indkørslen hos mine forældre - pyntet som den er blevet pyntet hvert år -altid:-)

Årets lagkage... Med hindbærskum und alles... Mums
Take away sushi fra Sushi Manga i Kolding... Værd at køre efter!! Ja tak!! 
Den sejeste gave!! 
En Overlocker ... Hurraaaaaaa:-) :-)
Det bliver SÅ lækkert at få gang i dyret og produktionen af sjove projekter!!
Hvad er bedre end danske jordbær med sukker og fløde?!?!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar